GARANTINIS IR POGARANTINIS APTARNAVIMAS

Garantinis laikotarpis elektros irangai – 24 mėn. nuo prekės pardavimo datos. Garantiniame talone gali būti nurodytas ir kitoks garantinis laikotarpis

Garantiniai įsipareigojimai taikomi gaminiams, parduotiems Lietuvoje su  UAB LIMTAKAS garantiniu talonu

Garantiniai įsipareigojimai neapriboja vartotojų teisių, o tik konkretizuoja taisymo sąlygas.

Garantiniai įsipareigojimai negalioja jeigu:

  1. Gaminys naudojamas ne pagal paskirtį;
  2. Jei garantiniame talone pateikta informacija yra netiksliai užpildyta arba jos turinys sunkiai įskaitomas, taisytas arba pakeistas;
  3. Gaminys buvo neteisingai prijungtas prie maitinimo šaltinio ar sugedo dėl pernelyg aukštos maitinimo įtampos impulsų;
  4. Gaminys pažeistas  gaisro, vandens,  agresyvių medžiagų, skysčių ir pan., yra mehaniniai pazeidimai;
  5. Gaminys buvo neteisingai prijungtas prie maitinimo šaltinio ar sugedo dėl pernelyg aukštos maitinimo įtampos impulsų;
  6. Garantiniai įsipareigojimai netaikomi gaminio priedams bei mazgams, kurių eksploatavimo laikas yra ribotas: maitinimo elementams, nuotolinio valdymo  pultams ir panasiai;
  7. Iškviestam dėl nepateisinimos priežasties taisyklos darbuotojui atvykimo išlaidas apmoka klientas (pirkėjas) pagal atitinkamos paslaugų įmonės įkainius;
  8. Pogarantinis aptarnavimas atlieka UAB Limtakas serviso tarnyba pagal imones  paslaugu ir atsarginiu daliu ikainius.